Економічний факультет
Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
Перелік документів для вступу на освітню програму
Диплом 1
Копія паспорта та довідки про реєстрацію місця проживання2
Реєстраційний номер облікової картки платника податків3
Сертифікат4
Фотокартки
Квиток 5
1 Диплом бакалавра (або спеціаліста або магістра) з додатком
2 Дві копії документа, що посвідчує особу та громадянство (паспорт) + дві копії довідки про реєстрацію місця проживання
3 Дві копії Реєстраційного номеру облікової картки платника податків
4 Сертифікат Магістерського тесту навчальної компетентності (МТНК)
5 Копію військового квитка або посвідчення про приписку (для військовозобов’язаних)
Для тих, хто вступає з неспоріднених спеціальностей, додатковий іспит є обов'язковим.
Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку
- Стратегічний маркетинг;
- Логістичний менеджмент;
- Рекламний менеджмент;
- Маркетинговий менеджмент;
- Товарна інноваційна політика;
- Медіапланування;
- Бренд-менеджмент;
- Інтернет-маркетинг;
- Мерчандайзінг;
- Інноваційний розвиток підприємства.
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому
- Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
- розробка науково-обґрунтованою схеми планування збутової політики підприємства;
- Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
- Обґрунтування та розробка економічної моделі здійснення рекламної діяльності підприємства;
- Визначення стратегічних завдань і цілей маркетингової діяльності підприємства.

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання
- Випускники можуть працювати на посадах: викладача ВУЗа та науковця, спеціаліста науково-дослідницької установи, керівника та замісника керівника підприємства, установи та організації; керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики; керівника підрозділів товарної та цінової політики; керівника підрозділу з маркетингових досліджень; спеціаліста у сферах маркетингового менеджменту та маркетолога-аналітика; спеціаліста із зв'язків з громадськістю та PR, спеціаліста з інтернет-маркетингу.
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання
- Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб; органи державного та муніципального управління; структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу; науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем; установи системи вищої освіти.

Інформаційні матеріали по спеціалізації

Відеоконтент зі спеціальності