Спеціальність: 075. Маркетинг
Спеціалізація: Маркетинг
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
Перелік сертифікатів НМТ та вступних випробувань
для вступу на освітню програму
Бюджет/контракт
Українська мова та література
Математика
Географія або Іноземна мова
Що я буду вивчати?
Основні дисципліни, які складають професійну підготовку
-
- Менеджмент;
- Маркетинг;
- Поведінка споживача;
- Маркетингова товарна політика;
- Маркетингове ціноутворення;
- Маркетинг промислового підприємства;
- Маркетинг послуг;
- Маркетингові дослідження;
- Маркетингові комунікації;
- Маркетинг у банку.
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому
-
- Розробка схеми вибору цільового ринку підприємства з застосуванням критеріїв сегментації і методів статистичного вибору;
- Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
- Розробка економічної моделі стратегії розвитку збутової мережі поширення товарів;
- Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
- Вивчення та розробка економічних моделей персональних продажів товару підприємства.
Де я зможу працювати?
Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання
-
- Випускники можуть працювати на посадах: керівника та замісника керівника підприємств, установ та організацій; керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики; керівника підрозділів товарної та цінової політики; керівників підрозділу з маркетингових досліджень; спеціалістів у сферах маркетингового менеджменту та маркетологів-аналітиків; спеціалістів із зв'язків з громадськістю та PR, спеціалістів з інтернет-маркетингу.
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання
-
- Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб; органи державного та муніципального управління; структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу; науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем; установи системи вищої освіти.
Інформаційні матеріали по освітній програмі
Відеоконтент з освітньої програми