Спеціальність: 023. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

Діяльність в галузі культури і мистецтва зі створення та підтримки цілісного предметно-просторового та візуального середовища; об’єктів та процесів образотворчого мистецтва в побутовій, промисловій, суспільній, соціокультурній сферах життєдіяльності людини.

Перелік сертифікатів НМТ та вступних випробувань
для вступу на освітню програму

Бюджет

Українська мова (К1=0,1)
Математика (К2=0,1)
Історія України (К3=0,1)

Контракт

Творчий конкурс (Композиція з геометричних тіл) (ТК=0,6)
Іноземна мова (К4=0,1) або Біологія (К4=0,1) або Фізика (К4=0,1) або Хімія (К4=0,1) або Географія (К4=0,1) або Українська література (К4=0,1)
Конкурсний бал (КБ) = (К1 × П1 + К2 × П2 + К3 × П3 + К4 × П4 + КТ × TK) / (К1 + К2 + К3 + К4 + КТ)

Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку

  • Академічний рисунок
  • Академічний живопис, монументально-декоративний живопис
  • Академічна скульптура, монументально-декоративна скульптура
  • Композиція; кольорознавство; пластична анатомія
  • Історія і теорія мистецтва та архітектури
  • Історія і теорія дизайну і декоративно-прикладного мистецтва
  • Сучасні мистецькі практики
  • Художньо-комп’ютерна графіка, графічний дизайн
  • Художня кераміка
  • Пленерна практика
  • Практика з декоративного мистецтва
  • Педагогіка; педагогічна практика

Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому

  • Створення цілісного образу візуального середовища, на основі комплексного художнього підходу
  • Володіння різними техніками та технологіями роботи у матеріалах за жанрами образотворчого мистецтва. Виконання у відповідних техніках та матеріалах площинних, об’ємних та просторових композиційних рішень
  • Втілювати українські етномистецькі традиції у стильових рішеннях творів образотворчого, декоративного та сучасного візуального мистецтва
  • Володіння мистецтвом інтерпретації та трансформації об’єктів живої природи, культурно-мистецької спадщини, при формуванні концепції художнього твору
  • Викладати фахові дисципліни у початкових спеціалізованих художніх та мистецьких закладах освіти

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання

  • Художник, художник-оформлювач, художник з реклами
  • Декоратор, дизайнер-виконавець інтер'єру
  • Викладач мистецької школи
  • Керівник аматорського колективу
  • Скульптор, художник-конструктор, художник-реставратор
  • Керівник самодіяльного об’єднання прикладного та декоративного мистецтва

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання

  • Заклади креативної індустрії
  • Творчі майстерні (індивідуальна мистецька діяльність)
  • Художньо-оформлювальні відділи підприємств
  • Художньо-декораторські відділи мистецьких та видовищних закладів
  • Комерційні фірми
  • Заклади освіти - загальної та мистецької
  • Агентства з реклами та з організації культурних подій

Інформаційні матеріали по освітній програмі

Відеоконтент з освітньої програми

Буклет з освітньої програми

?>
вгору