Методична секція 17.03.23

17 березня 2023 року відбулася чергова зустріч в рамках  школи-семінару «Незламність української освіти в умовах війни» , на заході були присутні 104 науково-педагогічних працівники.

Сьогоднішнє засідання відкрила Євгенія МОРОЗОВА, виконуюча обов’язки завідувачки кафедри девелопменту нерухомості, обліку і маркетингу з презентацією «Переваги застосування активних методів навчання у дистанційному форматі».

У своїй презентації Євгенія Морозова розповіла про те, як застосування активних методів навчання може покращити якість дистанційної освіти. Вона відзначила, що під час використання активних методів навчання студенти більше залучаються до процесу навчання, розвивають критичне мислення та уміння працювати в команді.

Під час доповіді Євгенія детально розглядала різні методики та інструменти, які можуть бути використані викладачами для стимулювання активності здобувачів освіти під час дистанційного навчання. Зокрема, такі методики, як «Мозковий штурм», «Кейс метод», «Світове кафе» та метод «Синквейн». Вона наголосила на важливості забезпечення інтерактивності та візуалізації навчального процесу, а також на використанні групових проектів та інтерактивних ігор для залучення студентів до спільної діяльності.

У своїй доповіді вона також ділилася власним досвідом роботи з активними методами навчання та наводила приклади використання інтерактивних ігор та групових проектів під час проведення занять.

Доповідь Євгенії Морозової отримала зацікавленість серед учасників заходу та сприяла подальшому розвитку і впровадженню інноваційних підходів в освіті.

Відеозапис презентації можна переглянути за посиланням.

 

Далі роботу школи-семінару продовжила Галина ЄВСЄЄВА, професорка кафедри українознавства, документознавства та інформаційної діяльності з доповіддю «Інструменти та методи привертання уваги студентів під час дистанційного навчання». Вона поділилася власним досвідом викладання лекційних і практичних занять. Зокрема, використання такого методу, як «Ментальні карти», який дозволяє більш якісно подати певні концепції та ідеї у вигляді графічних зображень, що дозволяє студентам краще розуміти та запам’ятовувати матеріал. Як інший спосіб подання інформації вона використовує «Хмари тегів». Метод дозволяє візуально відтворити список слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб і це сприяє швидкому запам’ятовуванню інформації. Загалом, Галина Євсєєва підкреслила, що необхідно забезпечити різноманітність методів викладання, щоб це допомогло привернути увагу різних типів студентів та забезпечити більш ефективне засвоєння матеріалу.

Відеозапис презентації можна переглянути за посиланням.

 

Завершила роботу школи-семінару проректорка з навчально-виховної роботи Галина Петрівна ЄВСЄЄВА та презентувала детальний аналіз результатів опитування здобувачів освіти щодо якості освітньої діяльності в нашій академії. Опитування проводилося у січні місяці 2022-2023 навчального року.

Опитування дало можливість з’ясувати, які проблеми найбільше турбують студентів та які напрямки вимагають більшої уваги від викладачів та керівництва академії. Згідно з даними опитування, більшість студентів високо оцінюють якість освітньої діяльності в академії та відзначають професійну підготовку викладачів.

Однак, були також виявлені певні проблеми, які потребують уваги та вдосконалення. Зокрема студенти відзначили нестачу практичної підготовки та потреби у більшій кількості практичних занять та стажувань.

У своєму виступі проректорка наголосила на необхідності підвищення кваліфікації педагогічного складу та використання новітніх технологій у навчальному процесі.

Галина Євсєєва закликала до співпраці всіх викладачів та студентів академії для покращення якості навчального процесу та забезпечення належної підготовки фахівців. Вона також запевнила, що адміністрація академії вжи

Новини школи-семінару

?>
вверх