20.11.2023
Завжди цікаво, захопливо та пізнавально
Залучення студентів до участі в різноманітних конкурсах – є важливим кроком у вирішенні проблеми розкриття обдарованості, а олімпіада з іноземних мов – є дієвим інструментом для виявлення та реалізації таких можливостей, де студенти показують свої знання, вірять у свої сили, отримують задоволення від процесу та спілкування, занурюються в атмосферу мови.
Доброю традицією у нашій академії є олімпіада з іноземних мов, яка проводиться щорічно. Цього року модераторами цієї події стали доценти та викладачі кафедри іноземних мов (англійська секція – доц. Соколова К.В., доц. Плахтій А.О., ст. викладач Михайлова Л.В., викл. Левицька С.І. , та французька секція викл. Задунай В.В., викл. Овсєєва М.О та викл. Яковлєва І.С.).
Олімпіада проводилась у 2 тури: 1 тур – відбірковий (онлайн тест), 2 й тур – розмовна частина. Завдання були розроблені та підібрані таким чином, щоб студенти могли продемонструвати реальний рівень знань та вмінь, а в кінці отримати сертифікат. Фіналістами І туру стали 8 студентів з англійської мови та 6 студентів з французької, які набрали понад 70 балів зі 100 можливих.
Учасники ІІ туру представили монологічне висловлювання на запропоновані теми. У фіналі ІІ туру з англійської мови І місце – посіла Афіна Лепескіна (АРХ-22-5п), ІІ місце розділили Дар’я Середа та Марія Купраш (УМЛ-23), ІІІ місце – Марія Ліпніцька (АРХ-23-2), Валерія Яновська (ДС-23).
З французької мови – І місце посіла Єлизавета Лосєва (АРХ-22-2мн), ІІ місце – Іван Севєрін (АРХ-21-5п), ІІІ місце – Дар’я Волобуєва (АРХ-23-1). Єлизавета Лосєва поділилась своїм досвідом навчання за франкомовною програмою в ESFAMу м. Софія (Болгарія)на умовах академічної мобільності. Волобуєва Дар’я зараз перебуває у Норвегії, вона порівняла екологічну ситуацію в Норвегії та в Україні, розповіла про дбайливе, свідоме ставлення норвежців до навколишнього середовища й висловила сподівання, що ситуація у нашій країні скоро теж зміниться. Севєрін Іван присвятив свою розповідь проблемам вимушеного впровадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти, проаналізував труднощі для студентів й викладачів архітектурного факультету під час занять он-лайн, а також запропонував шляхи вирішення деяких проблем.
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ, БАЖАЄМО КРУТИХ ЗВЕРШЕНЬ.