22.11.2023

Перша зустріч зі стейкхолдерами (в рамках реалізації ОП «Краєзнавчо-екскурсійна робота» та «Українська мова та література й іноземна мова»)

20 листопада 2023 р. в ПДАБА відбулася зустріч академічної спільноти ПДАБА (кафедра українознавства, документознавства та інформаційної діяльності), здобувачів першого курсу за спеціальностями 032 Історія та археологія та 035 Філологія зі стейкхолдерами. Розмова відбувалася в змішаному форматі, що дало можливість долучитися до актуального обговорення широкому колу зацікавлених людей.

Одним із ключових аспектів удосконалення освітньо-професійних програм є забезпечення їх відповідності потребам ринку праці та трендам. Тримати зв’язок з сучасними запитами суспільства якраз і допомагають фахові розмови всіх учасників навчально-виробничих процесів.

На зустрічі активно обговорювалися такі питання:
1. зміст наскрізної практичної підготовки здобувачів у напрямку розробки авторських екскурсійних маршрутів;
2. реалізація концепції Музею архітектури (житла) Придніпровського регіону;
3. заснування Школи гідів Придніпровського регіону (в рамках ОП);
4. про гармонізацію навчальних планів та ОП «Краєзнавчо-екскурсійна робота» (спец. 032 Історія та археологія) та «Українська мова та література й іноземна мова» (спец. 035 Філологія).

 

Роботодавці першими відчувають потребу у фахівцях належної якості.

Слушні поради та зауваження під час зустрічі надали:

Вікторія Чередниченко, завідувачка сектору з організації патріотичної та культурно-масової роботи Слобожанської територіальної громади;

Олександр Харлан, декан архітектурного факультету ПДАБА,

Наталія Дрозд, екскурсовод-практик,  засновниця туристичної агенції ”СонцеВид-Тур”;

Олександр Сухомлин, в.о. директора Комунального закладу “Музей спротиву Голодомору” Дніпровської міської ради, доктор філософії зі спеціальності 032 Історія та археологія;

Святослав Чирук, к.і.н., заступник директора з наукової роботи Музею історії Дніпра;

Ольга Філь, співголова ГО «Дивна Україна»

Результатом плідної зустрічі став обмін ідеями щодо посилення практичної складової освітніх компонент та здобуття здобувачами саме тих компетентностей, які забезпечать їм успіх на ринку праці.

?>
вверх