Форум-2022. Науково-педагогічна майстерня на тему: «Теорія та практика науково-педагогічних підходів у вищій школі: вивчаймо європейський досвід»

20 червня 2022 року в рамках роботи Форуму академічної спільноти ПДАБА та за планом роботи Лабораторії педагогічної майстерності кафедри УДІД була організована науково-педагогічна майстерня в змішаному форматі  на тему: «Теорія та практика науково-педагогічних підходів у вищій школі: вивчаймо європейський досвід». Учасниками заходу стали викладачі всіх кафедр Академії, методисти та співробітники навчально-методичного відділу, Навчально-наукового інституту інноваційних освітніх технологій, Навчально-наукового центру освітньої діяльності тощо (понад 25 осіб). Серед важливих питань, які були розглянуті під час заходу: – трансформації сучасного світу і вплив технологій на вищу освіту; – проблеми і перспективи змішаного підходу до викладання у сучасній вищій школі; – найпопулярніші методи навчання у європейських вишах; – Топ-5 ефективних педагогічних технологій, які радять європейські викладачі.

Серед важливих питань, які були розглянуті під час заходу:
– трансформації сучасного світу і вплив технологій на вищу освіту;
– проблеми і перспективи змішаного підходу до викладання у сучасній вищій школі;
– найпопулярніші методи навчання у європейських вишах;
– Топ-5 ефективних педагогічних технологій, які радять європейські викладачі.

На початку майстерні учасники заходу були активізовані кількома вправами, проведеними проректоркою з навчально-виховної роботи ПДАБА Галиною Євсєєвою; це дозволило науково-педагогічній спільноті академії вчергове переконатися у дієвості інтерактивних методів активізації уваги на початку заняття. Далі із важливою інформацією, отриманою під час стажування в Університеті прикладних наук (ISMA) (Рига, Латвія), виступила Галина Лисенко, доцент кафедри УДІД. Вона, зокрема, спрямувала увагу учасників майстерні на найпопулярніші методи навчання у європейських вишах та охарактеризувавши найефективніші педагогічні технології, які радять застосовувати в освітньому процесі європейські викладачі.

На завершення було проведено рефлексивне анкетування учасників майстерні, які досить активно відгукнулись на отриману інформацію та побажали деталізації щодо реалізації здобувачами вищої освіти у європейських ЗВО права на вибір навчальних дисциплін.

?>
вверх