14.11.2019

ЛІГА ЕКОНОМІСТІВ 2019

11 листопада на факультеті відбувся квест «Економіст-2019» в якому змагалися 5 збірних команд всіх економічних спеціальностей: «ФІНМАГ», «ЕКОНОМІСТ», «МЕНЕДЖЕР», «МІЖНАРОДНИК», «АУДИТОР».

Як відомо, квест одна з форм організації дозвілля та формування корисних навичок учасників, що виявляє надзвичайно важливе вміння – вміння працювати в команді. Тімбілдінг (побудова, створення команди, робота в команді) – це компетентність, необхідна сучасним фахівцям, у тому числі економічного профілю. Але одночасно будь-який квест – це, перш за все гра. Для того, щоб грати не потрібно особливих навичок, але потрібна «кмітливість». Завдання на квестах зазвичай бувають у вигляді шарад, ребусів, логічних завдань, або будь-які інші ігрового характеру. І ще одна обов’язкова умова – карта або маршрут проходження квесту для команд, яка складається організаторами квесту з елементами ребусів. Гра зазвичай проводиться з урахуванням часу, на кількість балів, на кінцеве проходження, тощо. Обов’язковим є призовий фонд квестів. Призи мають відношення до всієї команди без виключення. Призи отримують усі команди! Саме такі основні принципи було взято організаторами за основу при розробці правил проведення квесту.

Основною метою організаторів при проведенні квесту було згуртування студентського колективу, перевірка командної роботи викладачів усіх кафедр економічного факультету, а також самоорганізація командної роботи студентів, їх вміння розробляти правильну тактику для досягнення мети або виконання завдання, вміння у незвичній, новій для себе ситуації, використати усі свої знання, компетентності та навички задля отримання якісного результату. Крім цього у організаторів було важливе завдання зробити креативну рекламу академії та факультету.

Квест розпочався з докладного інструктажу , якій провела один з організаторів, заст. декана економічного факультету Бабенко В. А. Команди було ознайомлено з правилами проведення квесту, кожна команда отримала маршрут проходження квесту. Протягом 5 хвилин команди обговорювали тактику, після чого вийшли на маршрути квесту. На відміну від звичайних квестів економічний квест проводиться у два етапи. На першому етапі, команди проходили по маршруту, до якого було включено усі кафедри економічного факультету та відповідали на 10 запитань на кожній кафедрі. Кафедри факультету в маршрутних листах було представлено завуальовано: місце, де збираються торгівці, маклери, підприємці; місце, де гроші і успіх ідуть поряд; місце, де готують топ-лідерів; місце, де дебіт та кредит завжди друзі; представництво ЄС на факультеті. Тому кмітливість командам знадобилася одразу.

Запитання стосувалися основних курсів (дисциплін), що вивчаються студентами економічного факультету з першого по четвертий курс, але були сформульовані викладачами креативно, нестандартно та виявляли не тільки знання, але здогадливість та кмітливість. Так як команди було сформовано зі студентів різних курсів (по два з першого, другого, третього, та четвертого курсу) студенти могли доповнювати знання один одного. Гра відбувалася за принципом морського бою. Кожній команді, на будь-якій кафедрі надавалося рівно 10 хвилин для відповідей на запитання (за цим слідкували викладачі, які проводили квест). Команди мали швидко розробити тактику пострілів, інакше на клітинку з питанням можна було і не влучити. Тактика, злагоджена командна робота була врахована членами журі. За правильну відповідь команда отримувала два бали, за неправильну 0 балів. Командам надавалось право на одну додаткову відповідь на кожне запитання, якщо це дозволяв час відведений команді (10 хвилин). За кожну правильну відповідь з другої спроби команда отримувала 1 бал;

Останньою точкою в маршруті кожної команди була своя, «рідна» кафедра, на якій команда також відповідала на запитання. Після цього відбулося жваве обговорення своїх маршрутів та завдань з викладачами рідної кафедри. Саме від них учасники команди отримали ще одне творче завдання для другого етапу проведення квесту. За умовами, прописаними організаторами квесту, творче завдання можна готувати з допомогою своїх викладачів, друзів, однодумців. У в цьому завданні, за задумом організаторів, команда студентів, учасників квесту і команда викладачів, які готували і проводили квест, мають змогу обєднати зусилля заради однієї спільної мети: зробити найкращу, найоригінальнішу, найприкольнішу, креативну, яскраву але дуже коротку рекламу своєї спеціальності, коротку промову, спіч, «промову у ліфті», яку озвучити на сцені під час концерту до Дня економічного факультету. Промова мала бути не більше ніж на 1-1,5 хвилини.

Другий етап проведення квесту відбудеться під час концерту до Дня економічного факультету 25.11.19 о 12.30 в актовій залі академії; коли економічний факультет буде святкувати 27 річницю свого існування святковим концертом, який вже готує студентська рада економічного факультету.

?>
вверх