08.05.2023

Конкурс: «Ребрендинг ПДАБА». Результат – гідний!

Кафедра девелопменту нерухомості, обліку та маркетингу на початку квітня запросила студентів академії долучитися до конкурсу «Ребрендинг ПДАБА».

Найактивнішими виявилися першокурсники-маркетологи Павло   РУДНИЦЬКИЙ, Ангеліна ПОДІНА, Дарина ВИХОДЕЦЬ, Ірина ВІТРЕНКО та Анна ПЕДОРИЧ з другого курсу (менеджмент та адміністрування). Вони об’єднались у команду і націлились на ребрендинг рідного Економічного факультету. І, на думку, організаторів конкурсу, керівництва факультету і академії цій команді вдалося вибудувати активну маркетингову стратегію факультету.

Скажемо відразу: молоді люди зробили великий крок від теорії до практики. Закладені в проєкті ідеї глибоко продумані, візуалізація привертає увагу, а креативи позбавлені штампу. Хоча б ось цей: «На ілюстрації зображені деталі пазлів, які разом складають нашу академію». Втім, у справедливості оцінки можете переконатись, переглянувши кілька сторінок розробленого брендбуку. Вони цілком професійні.

А ми тим часом спробуємо дізнатись, який досвід винесли студенти.

Ірина ВІТРЕНКО:
Я отримала величезний досвід у співпраці з людьми з різними фаховими компетенціями і навичками. Ми працювали в тісному контакті з представниками університету, щоб зрозуміти їхні цінності та позиціонування, і розробили детальний план дій для створення брендбуку, який відображав би їхню унікальність. Загалом, робота з командою над брендбуком університету була викликом. Цей проєкт стане одним із головних  у моєму портфоліо, він приніс мені цікавий та надихаючий досвід.

Анна ПЕДОРИЧ:
Це будо щось чарівне, оскільки ми командою змогли створити  продукт,  який може виділити економічний факультет не лише візуально, а й якісно, оскільки створена структура ідентифікації виділяє економічний  серед інших факультетів не лише нашого університету, а й інших вишів. Під час роботи над проєктом  ми розвинули свої майбутні компетенції та вдосконалювали вже наявні таланти і навички. Я буду рада попрацювати ще в таких цікавих проєктах, можливо, навіть на вищому рівні.

Дарья ВИХОДЕЦЬ:
Я дізналася багато нового, мені сподобалося працювати в такому колективі, у нас практично не було проблем. Кожен прислухався, робив позначки на важливих моментах. У нас вийшло зробити круті шаблони, маркетингову частину. Ми робили таку роботу вперше, але гідно впоралися. У своїй роботі ми використовували сучасні інструменти: Canva, Google, Photoshop, чат GPT.

Ангеліна ПОДІНА:
Мені дуже сподобався досвід роботи над цим проєктом у такій чудовій команді. Під час написання тексту для брендбуку я змогла не лише попрактикуватися у новому для себе стилі, а й навчилася працювати зі штучним інтелектом, який допомагав мені долати труднощі. За цей час, я здобула новий досвід, який знадобиться мені в майбутньому. Тому з радістю погодилася б попрацювати над подібним проєктами, можливо, на ще вищому рівні.

А це вже думка тих, хто навчає, направляє, готує студентів до самостійного професійного шляху.

Евгенія МОРОЗОВА, в.о. завідуючої кафедрою ДеНОМ, економічний факультет:
Маємо відзначити плідну роботу, професіоналізм студентів вже з перших курсів. Студенти охоче погодились взяти участь у конкурсі.  Підійшли до завдання дуже професійно . Створили команду, зробили робочий чат в телеграм, де обговорювали всі ідеї. Разом переглянули декілька брендбуків українських ЗВО. Розробили план роботи та приступили до втілення ідей. Завдання виконували сумлінно , відповідально, використовуючи всі технічні можливості та творчі здібності. Лише за один місяць вони створили цілком гідний, практичний, креативний  продукт. Від кафедри ДеНОМ  на учасників конкурсу очікують подарунки , сертифікат в квест рум. В наступному навчальному році сподіваємось на нові конкурси та нові досягнення нашої молоді  у складі мультидисциплінарних команд!

Микола САВИЦЬКИЙ, ректор:
Конкурсами наших студентів не здивувати. Вони системно беруть участь і перемагають у творчих змаганнях на різних, в тому числі, і на Всеукраїнських рівнях. Проєктне навчання  – найкраща методика для опанування фахом. Цього разу наші майбутні економісти, маркетологи, менеджери показали високий рівень і справжній хист до обраної справи. Питання ребрендингу –  на порядку денному не лише економічного факультету, а й нашої академії в цілому. Триває трансформація академії в цифровий,  «зелений університет» – акредитовано нові освітні програми, відкрито нові спеціальності, підписано угоди із відповідними державними установами та європейськими організаціями, закладами вищої освіти країн ЄС. Тож, ці зміни мають знайти відображення у новій активній маркетинговій стратегії. І до цієї важливої роботи обов’язково залучимо наших студентів. Нам потрібен погляд молодих, бо за ними майбутнє.

За такою молоддю, як-то кажуть,  не тільки наше майбутнє, а і наше теперішнє.

#ПДАБА #пдаба_студент #пдаба #пдабадніпро

?>
вверх