27.06.2023

Бути причиною добрих змін у чиємусь житті.

«Найбільший привілей, який дано людині згори,  – бути причиною добрих змін у чиємусь житті. (Блез Паскаль)» Саме під таким гаслом пройшов тренінг «КОНЦЕПЦІЯ ВИКЛАДАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ» на завершення ІІІ ОСВІТНЬОГО ФОРУМУ АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ в ПДАБА.

Як ми повідомляли раніше, учасники Форуму наживо взяли участь у тренінгу, який провела Галина ЄВСЄЄВА, проректор з навчально-виховної роботи академії. Під час тренінгу учасники визначилися із сучасними уявленнями і вимогами до ролі викладача в освітньому процесі.

У поточному моменті одним із найбільших викликів для викладачів, стало те, що з початком  війни активність студентів у навчальному процесі помітно знизилась. Таким чином, доводиться посилювати мотивацію студентів до навчання, оскільки психологічний стан учасників процесу, а також фізична можливість продовжувати навчання не завжди є сприятливими.

Наразі багато учасників освітнього процесу є залученими до волонтерства,  працюють або перебувають у лавах Територіальної оборони чи Збройних Сил України. І все ж студенти здебільшого активно доєднуються до навчання і, що певною мірою захоплює, показують досить непоганий результат. Викладачам же варто виділяти час для індивідуальної роботи зі студентами більш, завантаженим раніше переліченими справами.

Найцінніше для здобувачів вищої освіти під час війни, особливо для першокурсників,–  це розумова взаємодія, спілкування. Вони прагнуть, аби їх неодмінно почули та побачили. Тому для стимулювання розумової діяльності обов‘язково потрібно давати змогу виговоритись. Викладачу важливо пам’ятати, що мотивація виникає в мозку від двох стимулів: нагороди та небезпеки. Нагорода – це те, що викликає в нас позитивні емоції. А небезпека – те, що викликає страх. Під впливом страху можливо запам’ятати, що треба дивитися в обидва боки перед пішохідним переходом, але неможливо вивчити англійську мову. Натомість нагорода мотивує людину до вивчення складних речей та навичок. Тому варто придумати систему нагород за активність.

Саме такі вправи були запропоновані викладачам на тренінгу. Це вправи на активізацію уваги, на заохочення студентів, мотивації та взаємодії між собою. Командоутворюючі вправи надали змогу всім викладачам відчути себе в одній команді.

Наш фронт – це навчання молоді, бо ми і наші студенти маємо ставати кращими, розумнішими і згодом відбудовувати нашу країну, застосовуючи свої знання.

Запис п’ятого дня Форуму можна переглянути на нашому youtube-каналі за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLf5VGTEMiT8GTV6BKvkwBPOIJ0xeGGlN3

?>
вверх