Економічний факультет
Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг та бізнес аналітика
				
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
ЄВІ, ЄФВВ, фахові іспити
Бюджет/контракт
Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку
- Ринкові дослідження та стратегічний аналіз;
 - Система управління маркетингом на підприємстві;
 - Бізнес-аналітика та моделювання бізнес-процесів;
 - Digital-аналітика та Web-аналітика;
 - Продуктова аналітика;
 - Медіапланування;
 - Рекламний менеджмент;
 - Бізнес-планування стартап-проєктів;
 - Маркетинговий бізнес-консалтинг.
 
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому
- Пошук та сегментація цільової аудиторії;
 - Вивчення конкурентів, дослідження ринку, розробка маркетингової стратегії;
 - Аналіз потреб аудиторії та ринку, відслідковування динаміки попиту та поточні тренди;
 - Планування рекламних компаній;
 - Просування товарів та послуг на ринок з метою збільшення прибутку компанії;
 - Розповсюдження товарів та послуг;
 - Розробка стратегії управління відносин з клієнтами;
 - Формування механізму збору даних для планування та проведення рекламної діяльності.
 

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання
- Директор з маркетингу;
 - Начальник відділу збуту (маркетингу);
 - Начальник відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю);
 - Менеджер (управитель) з маркетингу;
 - Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог);
 - Рекламіст;
 - Керуючий рекламним агентством та агентством нерухомості;
 - Науковий співробітник.
 
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання
- працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
 - органи державного та муніципального управління;
 - структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
 - науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
 - установи системи вищої освіти.
 

Інформаційні матеріали по спеціалізації

Відеоконтент зі спеціальності
                            

