Участь студентів економічного факультету ПДАБА у Всеукраїнській просвітницькій кампанії Державного підприємства «УКРПАТЕНТ» до Міжнародного Дня інтелектуальної власності 2021р.

26 квітня на економічному факультеті ПДАБА  відбулося завершення семінару «Умови ефективного впровадження принципів – академічної доброчесності в ПДАБА: студентський вимір» та, у рамках цього заходу, участь у Всеукраїнській просвітницькій кампанії до Міжнародного Дня інтелектуальної власності 2021р. «Від ідеї до реалізації».

Всеукраїнська просвітницька кампанія до Міжнародного Дня інтелектуальної власності 2021р. проводиться з метою:

  • популяризації знань серед молоді про інтелектуальну власність;
  • підвищення рівня правової обізнаності про охорону результатів творчої діяльності;
  • виховання культури поваги до прав творців;
  • мотивації до творчості;
  • комерціалізації ідей;

На засідання семінару до обговорення студентської громади було представлено презентаційні матеріали на тему: «Академічна доброчесність як складова іміджевої політики ПДАБА»; «Наукові дослідження:студентський вимір»; «Інтелектуальна власність та довіра, як важливий принцип академічної доброчесності у науково-педагогічному середовищі ПДАБА»; «Кодекс честі та принципи академічної доброчесності ПДАБА».

Спікери онлайн-засідання:

  • Тетяна Ярлік, член студради факультету;
  • Данило Лісовенко, член студради факультету;
  • Анастасія Штепка, голова студенстького самоврядування ПДАБА;
  • Марія Лисенко, член студради факультету;

У обговоренні доповідей студентів-спікерів взяли участь член комісії з академічної доброчесності ПДАБА від економічного факультету, к.т.н., доц. каф. Менеджменту Черчата Анжела Олексіївна та член відділу профорієнтаційної роботи та маркетинг к.е.н., доц. Морозова Євгенія Петрівна.

Студентська спільнота економічного факультету ПДАБА також взяла участь у Всеукраїнській просвітницькій кампанії до Міжнародного Дня інтелектуальної власності 2021р. «Від ідеї до реалізації», яку ініціювало Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності».

Модератором та спікером акції, заступником декана економічного факультету Бабенко В. А.,  було запропоновано учасникам заходу, студентам та викладачам, презентаційні матеріали про творчу діяльність, інтелектуальну власність, авторське право, вплив інтелектуальної власності на  інноваційний розвиток та економіку України.

Студенти також  довідались:

-21 квітня відзначають Всесвітній день творчості та інновацій. Вперше цей день відзначався в більш ніж 50 країнах миру 21 квітня 2002 року. У 2017 році за підтримки Генеральної асамблеї ООН Всесвітній день творчості та інноваційної діяльності став офіційним міжнародним заходом.

-23 квітня майже у 200 країнах світу святкується Всесвітній день книги і авторського права. Своїм святом цей день вважають автори, видавці, вчителі, бібліотекарі та всі, хто причетний до книжкової справи.

-Авторське право захищає не ідеї або факти, а спосіб їх вираження: письмові, музичні, живописні, драматичні, хореографічні твори, фільми та мультимедійні продукти, комп’ютерні програми.

-Знаком того, що той чи інший оригінальний твір охороняється авторським правом, служить символ ©. За ним, зазвичай, вказується ім’я власника авторського права та рік створення твору.

– У 1967 р. в Стокгольмі підписана Конвенція про заснування Всесвітньої організації інтелектуальної власності – спеціалізованої агенції Організації Об’єднаних Націй.  Її мета – розвиток збалансованої та загальнодоступної міжнародної системи охорони інтелектуальної власності.

– З 2001 року з ініціативи мадридських книговидавців ЮНЕСКО проводить щорічний відбір Світової столиці книги. У 2021 році світовою столицею книги стало місто Тбілісі (Грузія).

– 26 квітня в день народження ВОІВ, відзначається Міжнародний день інтелектуальної власності. Дату встановлено під час засідань Асамблей держав-членів міжнародної організації у 2000 році.

-У 2021 році Міжнародний день інтелектуальної власності (ІВ) висвітлює тему використання ІВ для підвищення ефективності малого та середнього бізнесу. У фокусі – підтримка і реалізація креативних ідей на шляху до кінцевого продукту та виведення його на ринок.

Захід був насичений цікавими фактами, новою інформацією та викликав неабияку увагу присутніх.

 

 

 

?>
вверх