23.04.2025

Творчість – рушійна сила розвитку людства

На таку важливу й цікаву тему, у Всесвітній день книги і авторського права 23 квітня, провели бінарне заняття для учнів 8 класу Ліцею інформаційних технологій та дизайну УДУНТ вчитель зарубіжної літератури Лариса Богуславська та вчитель всесвітньої історії Валентина Бабенко. Це заняття, підготовлене викладачами ліцею, доцентами кафедри українознавства, документознавства та інформаційної діяльності ННІ «ПДАБА», стало своєрідною лабораторією творчості двох педагогів та учнів-ліцеїстів.

Новаторське, нестандартне заняття на тему: «Творчість – рушійна сила розвитку людства» – одне з кількох різноманітних просвітницьких заходів, які пройшли в ліцеї на «Тижні права інтелектуальної власності в УДУНТ», викликало неабияку зацікавленість ліцеїстів. Перш за все викладачі привернули увагу учнів до цілої низки Міжнародних квітневих свят, присвячених творчості: до Всесвітнього Дня творчості та інноваційної діяльності (21 квітня), Всесвітнього Дня авторського права (23 квітня) та Міжнародного Дня права інтелектуальної власності, який відзначається в світі 26 квітня. Окрім того, говорили про видатних винахідників, про великих мрійників таких як: Леонардо да Вінчі та інші, творча діяльність яких сприяла розвитку людства, про визначних письменників та їх твори, які закладали основи для розвитку світової цивілізації.

Під час заняття було встановлено між предметні зв’язки  всесвітньої літератури та всесвітньої історії, що сприяло поглибленню теоретичних знань учнів та їх практичних навичок у підборі необхідного матеріалу, підготовці презентацій на обрані теми.

Активізація пізнавальної діяльності учнів під час заняття стала підтвердженням, що навіть у сьогоднішній надскладний воєнний час варто урізноманітнювати форми, методи та засоби організації навчальних занять. Це не тільки сприятиме активному, емоційному сприйняттю ліцеїстами нових знань та розвитку їх творчого, самостійного, гнучкого мислення, але й надасть можливість психологічного розвантаження учнів завдяки творчій атмосфері уроку.

?>
вгору