30.09.2025
Поєднання неформальної освіти та виробничої практики: досвід студентів освітньої програми «Фінансове управління бізнесом»

У період з 14 квітня по 30 травня 2025 року студенти освітньої програми «Фінансове управління бізнесом» спеціальності 075 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» групи ФІН-22 Бондар Сергій та Навізінська Анастасія успішно поєднали виробничу практику з інструментами неформальної освіти на базі КБ «ПриватБанк».
Практика проходила онлайн і включала 10 теоретичних модулів та 2 практичних завдання, спрямованих на розвиток ключових компетентностей у сфері банківських продуктів, фінансових послуг і клієнтського сервісу. Зокрема, студенти працювали з модулями, присвяченими небанківським послугам, депозитним продуктам, дистанційному банкінгу, картковим продуктам, продажам та маркетингу банківських послуг. Практичні завдання охоплювали встановлення та роботу з мобільним застосунком «Приват24», а також реєстрацію нових користувачів у системі.
За результатами навчання обидва студенти підтвердили рівень підготовки «Спеціаліст з просування банківських продуктів 1-го рівня» та отримали сертифікати з відмінними результатами. Зокрема, Анастасія Навізінська здобула 97 балів і була зарахована до кадрового резерву ПриватБанку, а Сергій Бондар також показав високий рівень знань і практичних навичок.
Керівником практики від університету виступила доцент кафедри девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу Свічкар Наталія Михайлівна ННІ ПДАБА.
Переваги поєднання неформальної освіти та виробничої практики полягають у тому, що студенти:
– отримують доступ до сучасних освітніх програм провідних фінансових установ;
– засвоюють знання через інтерактивні модулі та реальні практичні завдання;
– формують професійні навички роботи з банківськими продуктами;
– отримують сертифікати, які підвищують їх конкурентоспроможність на ринку праці;
– мають можливість потрапити до кадрового резерву компаній ще під час навчання.
Таким чином, подібний формат практики є прикладом інноваційного підходу до підготовки майбутніх фахівців у сфері фінансів і дозволяє студентам поєднувати університетську освіту з реальними умовами професійної діяльності.