27.06.2022

«Освіта в умовах війни: реалії, виклики та шляхи подолання». День третій.

В ПДАБА третій день тривав II-й Форум академічної спільноти. Секційне засідання відбувалось в очному та онлайн форматі. Фахові педагоги академії і ряд колег із інших вишів, обговорили ПЕДАГОГІЧНО-ОСВІТНІ проблеми, як і планувалося на другому етапі форуму.

До речі, залучити широку педагогічну аудиторію вдалося завдяки дистанційним технологіям, зокрема, платформі Teams MS Office365. Під час пандемії COVID-19 академія залучила нові цифрові можливості для організації дистанційного навчання, тож після початку війни з росією, вдалося швидко подолати початковий шок і долучити студентів до занять.

Підсумовуючи Другий етап форуму, проректор з навчально-виховної роботи Євсєєва Галина та завідувач навчально-наукового центру освітньої діяльності Нажа Павло щиро подякували присутніх за аналітичні доповіді, відверту розмову, конструктивні пропозиції. До уваги взяті численні побажання. Зокрема, щодо щорічного перегляду освітніх програм, аналізу змістовного наповнення дисциплін, запровадження нових, як от, наприклад, «Воєнна екологія», вдосконалення дистанційних форм навчання і заходів безпеки при очній формі. Взагалі, вирішено, що організатори Форуму – Вчена рада академії має на своєму засіданні розглянути усі пропозиції і зауваження, що пролунали у ці дні, та прийняти відповідні рішення.

Проте, усі доповіді цієї Великої педагогічної ради розкривали нові аспекти взаємодії між студентом-викладачем-закладом у нових умовах, надавали розуміння логіки і стратегії навчального процесу. Своїми думками і пропозиціями цього дня поділилися:

Капшук Ольга, Нікіфорова Тетяна, Нечепуренко Дар’я, деканат будівельного факультету – «Організаційна та навчальна робота деканату в умовах війни»;

Кирпале Аліна, кафедра ПІГ – «Механізми публічного управління системою освіти в умовах воєнного стану»;

Дашковська Олена, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» – «Наслідки важких помилок міністерства освіти і науки України, що мали прояв під час війни»;

Суслова Наталія, Придніпровський державний металургійний коледж – «Виклики і реалії організації освітнього процесу в умовах війни»;

Пономарьова Олена, кафедра КНІТтаМІ – «Проблеми викладання онлайн під час війни у контексті IT-освіти»;

Лукомська Аліна, курсантка Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ – «Проблеми вивчення української мови майбутніми поліцейськими в умовах дистанційного навчання»;

Шатов Сергій, кафедра БіДМ – «Випускова кваліфікаційна робота – підсумок навчання магістрів»;

Левун Ніна, Дніпровський фаховий педагогічний коледж – «Мовна підготовка майбутніх учителів початкової школи в реаліях сьогодення»;

Ткач Наталія, кафедра ЕтаНОС – «Залучення актуальних проблем екологічної безпеки України в умовах воєнного стану до тематики профільних дисциплін спеціальності 101 «Екологія»»;

Галацька Валентина, Український державний університет науки і технологій – «Формування навичок аудіювання та говоріння у процесі вивчення української мови як іноземної»;

Конопляник Олександр, Мислицька Анастасія, кафедра ЗБК – «Особливості захисту магістерських кваліфікаційних робіт в умовах військового стану»;

Стадник Наталя, кафедра ПІГ – «Реалії дистанційного навчання іноземних студентів у сучасних умовах»;

Зеленський Анатолій, кафедра БТМтаОМ – «Логістика в освітньому процесі, проектуванні і будівництві в Україні»;

Харлан Олександр, Суворова Тетяна, кафедра ДРАС – «Досвід проведення захистів дипломних проєктів екзаменаційними комісіями на архітектурному факультеті ПДАБА в онлайн-режимі»;

Чабан Вячеслав , Давидов Ігор, Ковтун-Горбачова, кафедра МДтаПК – «Аналіз необхідності викладання дисципліни «ремонт, відновлення та підсилення будівельних конструкцій» – в умовах воєнного стану»;

Уфімцева Ольга , Шапа Надія, кафедра МУПіЛ – «Переваги та недоліки дистанційного навчання в сучасних умовах»;

Мамчич Інна, кафедра ПІГ – «Виклики тестових технологій навчання в умовах воєнного стану»;

Складановська Марина, психологічна служба – « Психологічні проблеми студента і викладача в умовах воєнного стану».

Третій етап Форуму академічної спільноти пройде 29-30 червня і буде присвячний Науковій складовій вищої освіти.

Матеріали Форуму можна переглянути на нашому YouTube -каналі за посиланням.

?>
вверх