Олімпійський урок у ПДАБА

В рамках Олімпійського тижня 14-16 вересня 2020 року в ПДАБА реалізовано Всеукраїнський проєкт Національного олімпійського комітету України серед дітей та молоді «Олімпійський урок #BeActive».

 

Завдання заходу:

 

навчальні пізнавальні виховні
– сформувати свідоме ставлення студентів до необхідності регулярних занять фізичною культурою та спортом; – збагатити знання студентів стосовно олімпійських видів спорту, історії Олімпійських ігор;

– сформувати уявлення студентів про олімпійський рух у світі.

– розвити пізнавальний інтерес до фізичної культури, спорту та олімпійського руху;

– створити засобами фізичної культури та спорту творчу атмосферу;

– спонукати у студентів бажання розвиватися та удосконалювати свої здібності.

– сформувати позитивне ставлення та стійкий інтерес до фізичної культури, спорту, олімпійського руху та здорового способу життя;

– сприяти вихованню почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів; сприяти поширенню ідей гуманізму.

 

Олімпійський урок складався з лекції, вікторини та диспуту, спрямованих на навчання та виховання студентів під знаком ідей та принципів олімпізму, а також інтерв’ю з видатними спортсменами-олімпійцями та тренерами, які працюють на спортивній базі ПДАБА.

 

Основні питання, які обговорювались на лекції:

– роль та значення Олімпійських ігор Стародавньої Греції;

– передумови виникнення Олімпійських ігор Стародавньої Греції;

– Олімпія – місце проведення Олімпійських ігор;

– організація, програма та підготовка до Олімпійських ігор;

– фундаментальні принципи олімпійського спорту;

– Національний олімпійський комітет (НОК) України та його роль у зміцненні міжнародного олімпійського руху.

Захід було проведено в атмосфері активної взаємодії.

 

Диспут  «Які події з історії олімпійських ігор позитивно вплинули на розвиток олімпійського руху» було спрямовано на поглиблення знань з історії олімпійських ігор в Україні та світі. В кінці диспуту студенти зняли популяризуючи відео “Цікаві факти з історії олімпійських ігор”, які було розміщено у Facebook та у хмарному сховищі кафедри фізичного виховання та спорту ПДАБА.

 

Інтерв’ю з видатними спортсменами-олімпійцями та тренерами, що працюють на спортивній базі ПДАБА також було розміщено у Facebook та хмарному сховищі кафедри, після чого запропоновано для ознайомлення студентам через онлайн-доступ за активним посиланням.

Під час вікторини «Олімпійські ігри Стародавньої Греції» отримано та опрацьовано 141 анкету. В анкетуванні взяли участь студенти II курсу ПДАБА. Учасники продемонстрували високий рівень теоретичних знань. Після перевірки результатів вікторини було виділено п’ять кращих робіт на кожному факультеті.

 

Підсумки вікторини «Олімпійські ігри Стародавньої Греції».

 

Факультети ПДАБА, які брали участь у вікторині Студенти, що показали кращі результати
Економічний Лісовенко Д.О. (МАГ-19); Хижняк А.О. (ПУА-19); Руденко І.В. (ОО-19); Лешик Е.С. (ПУА-19); Інюшина А.В. (МЕН-19)
Будівельний Садовий В.А. (БЦІ-19-1); Моргун Б.А. (БЦІ-19-1); Спиридоненков А.В. (БЦІ-19-1); Демченко С.В. (БЦІ-19-1); Махновський І.В. (БЦІ-19-1).
Інформаційних технологій та механічної інженерії Шибанова М.С. (ПМ-19); Семенова Е.О. (КН-19); Данько Д.А. (АТ-19); Черевко В.О. (АУТП-19); Кльон А. (ПМ-19).
Цивільної інженерії та екології Кімлик В.С. (ВВ-19); Савєльєв В.В. (ЗУК-19); Дзюбан Д.О. (ЗУК-19); Фабрикантов М.О. (ЗУК-19);

Сергеєв Д.О. (ТГПВ-19).

Архітектурний факультет Кашкарьда Є.О. (АРХ-19-4п); В’язовський А.О. (АРХ-19-4п)

Синельников Б. (АРХ-19-4п); Колісник В.Р. (АРХ-19-1);

Жакун Б.О. (АРХ-19-2).

 

Вітаємо переможців вікторини та бажаємо їм успіхів!

 

 

 

З більш детальною інформацією щодо проведення заходу можна ознайомитись за активним посиланням:

 

https://pgasa365-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/sologubova_svitlana_365_pgasa_dp_ua/Eq73Gq0EMDxAutr2h-PQmoABXFRsFuRrDI6NFcK-FCvrZQ?e=cilRqX

 

 

З повагою, кафедра фізичного виховання та спорту

 та Спортивний клуб ПДАБА

?>
вверх