30.10.2019

День маркетолога

  1. 10. 19. у прекрасній, затишній залі приймальної комісії ПДАБА відбувся виховний та профорієнтаційний захід «День маркетолога».

Звучання фанфар та чарівна пісня, яку виконала студентка спеціальності «Маркетинг»  Анна Полякова з самого початку надали цьому заходу  урочистості та особливої затишності.

 

Маркетологи з першого курсу Данило та Анастасія, яким вперше дісталася роль ведучих, розпочали програму з переліку «економічних свят», які припадають на осінні місяці. Виявилося, що осінь багата не тільки на врожаї фруктів та овочів, але й на святкові дні такі як:

Всесвітній День економіста, який відзначають 12 жовтня, в день, коли видатним представникам професії вручається премія за рішенням Нобелівського комітету.

– Міжнародний День маркетолога – 25 жовтня;

– Міжнародний День проектного менеджера – 1 листопада;

– Міжнародний день бухгалтера – 10 листопада;

– Всеукраїнській День логіста – 29 листопада;

 

Ведучі-старшокурснники Давід та Маша професійно доводили, що саме маркетинг однаково важливий для фахівця будь-якої спеціальності. Маркетинг зумовлює рівень цивілізованості економіки та соціальних комунікацій. Нині важко уявити прибуткову діяльність будь-якого підприємства без ефективно функціонуючого відділу маркетингу, без праці маркетолога.

 

На свято, окрім студентів економічного факультету маркетологів та фінансистів, обліковців, менеджерів, міжнародників, економістів, було запрошено учнів 121 школи та з технікуму імені Патона.

 

Фішкою заходу став конкурс, який було завчасно об’явлено серед студентів економічного факультету. За умовами конкурсу, учасники, що подали заявку на участь, мали підготувати рекламне відео про переваги своєї спеціальності або обраної професії. Конкурс судило поважне та вельмишановне журі у складі:

  • Ректор академії Савицький Микола Васильович;
  • Проректор з нуково-педагогічної, кадрової та виховної роботи Іванцов Сергій Вікторович!
  • Проректор з навчальної роботи Папірник Руслан Богданович;
  • Завідувач кафедри фінансів, обліку та маркетингу, Чимшит Сергій Іванович;
  • Заступник декана економічного факультету Грабовський Ігор Сергійович;
  • Провідний фахівець відділу якості, маркетингу та профорієнтаційної роботи Нестерова Олена Валентинівна;
  • Голова студентської молодіжної ради ДВНЗ ПДАБА Кононенко Володимир Олександрович.

 

На конкурс було подано 10 відео роликів, які вразили журі та всіх присутніх своєю креативністью, цікавими маркетинговими підходами, оригінальністю та професійністю. На що тільки не пішли маркетологи, щоб рекламувати свої спеціальності, свій факультет та рідну академію. Іх «заманухи» були наче зовсім не нові, але як і зазвичай спрацювали!

 

Подарунком всім присутнім від студентів економічного факультету став запальний «Джайв», який виконали Анастасія Лазебна та її партнер Андрій Іскра. «Це був не просто танець. Це була прихована реклама  будівельної академії і економічного факультету! – пошуткували ведучі, – Бо, якщо тут так весело і креативно, то саме сюди і треба вступати на навчання!»

 

Коли ж усі заявлені рекламні відео було представлено і журі підводило підсумки конкурсу, усім присутнім і гостям було запропоновано взяти участь у коротенькій вікторині, за що кожен з учасників отримав подарунок. Вікторина, що провела з присутніми доцент кафедри фінансів, обліку та маркетингу Євгенія Петрівна Морозова, викликала жвавий інтерес до економічних цікавинок, як з боку студентів, школярів так і з боку присутніх викладачів.

 

Велику зацікавленість з боку присутніх викликала промова ректора академії Миколи Васильовича Савицького, який привітав присутніх з днем маркетолога та відзначив важливість цієї професії в сучасному світі. Ректор розповів присутнім деякі цікаві факти з історії маркетингу та підкреслив перспективність маркетингу у новітніх інноваційних напрямках розвитку сучасної економіки.

 

Оцінки журі були об’єктивними. Автори проектів отримали «Сертифікати нечуваної щедрості» від викладачів кафедри фінансів, обліку та маркетингу. Зустріч закінчилася ще одним приємним подарунком для присутніх – ліричною піснею у виконанні магістра спеціальності «Маркетинг» Анастасії Міщенко.

 

 

?>
вверх