02.11.2020

22 жовтня 2020 року на кафедрі Екології та охорони навколишнього середовища, доцентом Полторацькою В.М. була проведена відкрита лекція на тему «Еколого-економічні інструменти раціонального природокористування та можливі сфери їх використання” з дисципліни „Економіка природокористування”

Жорсткі реалії коронакризи ґрунтують необхідність пошуку нових форм та засобів навчання із застосуванням хмарних технологій для формування у студентів-екологів навичок, конкурентноздатних на ринку праці.

22 жовтня 2020 року на кафедрі Екології та охорони навколишнього середовища, доцентом Полторацькою В.М. була проведена відкрита лекція на тему “Еколого-економічні інструменти раціонального природокористування та можливі сфери їх використання” з дисципліни „Економика природокористування” для студентів-екологів 3-го курсу. Відкрита лекція Полторацької В.М. відбулася  з використанням корпоративного сервісу Microsoft Teams в режимі відеоконференції, що суттєво розширює можливості викладача відносно застосування презентацій, відеоматеріалів та перевірки знань студентів.

Кожне питання лекції, Вікторією Миколаєвною, було висвітлено у вигляді презентації з надаванням сучасних прикладів, що дозволяло студентам більш детально їх проаналізувати та зрозуміти – що представляють собою основні інструменти прямого та непрямого еколого-економічного регулювання, та які головні еколого-економічні інструменти регулювання природокористуванням.

Доцента Полторацьку В.М. відзначає прагнення до самовдосконалення та саморозвитку на основі критичної самооцінки виконуємої роботи, відгуків колег (в.о., зав. каф. Яковишина Т.Ф., доц. Ткач Н.В, доц. Гільов В.В.), що в умовах культивування духу взаємної підтримки на кафедрі, щирості та ініціативи, поваги до думки кожного, колегіальності щодо прийняття рішень, сприяє консенсусу відносно підвищення ефективності робити кафедри шляхом бенчмаркингу серед викладачів та студентів. Креативний підхід подачі матеріалу викликав підтримку у колег, в цілому незважаючи на деякі зауваження, лекція була схвалена.

?>
вверх