МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

На запит Замовника команда фахівців кафедри фінансів, обліку та маркетингу проводить кабінетні та польові маркетингові дослідження, які включають:

  • комплексний аналіз ринку;
  • аналіз конкурентів;
  • аналіз поведінки споживача;
  • аналіз попиту;
  • аналіз та оптимізація структури продуктового портфелю;
  • місткість, сегментація та тенденції розвитку ринку, та ін.

 

Результатом може бути комплексне маркетингове дослідження або аналітичний звіт з окремих питань.

 

Сфери реалізації проектів:

підприємства та організації будь-яких організаційно-правових форм.

Співробітники кафедри мають практичний досвід роботи у консалтингових компаніях та проведення маркетингових досліджень.

 

КОНТАКТИ

Чимшит Сергій Іванович, завідувач кафедри фінансів, обліку та маркетингу, д.е.н., доцент

+380 (68) 0618459

chimshit.sergey@pgasa.dp.ua

 

?>
вгору