21.04.2023
Засідання Навчально-методичної ради
20 квітня 2023 року відбулося чергове засідання навчально-методичної ради.
Порядком денним було передбачено обговорення наступних питань:
1. Про рекомендацію до друку методичних вказівок (Доповідач – Мірошниченко О.А.)
2. Про зміни до форми річного звіту кафедри за підсумками навчального року (Доповідач – Нажа П.М.)
3. Про стан функціонування внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти (Доповідач – Федіна В.Г.)
4. Про затвердження Положення «Про видання навчальної та навчально-методичної літератури з грифом академії». (Доповідач – Нажа П.М.)
Під час засідання члени Навчально-методичної ради одноголосно затвердили рекомендацію до друку 78 методичних вказівок, внести зміни до форми річного звіту кафедри за підсумками навчального року.
Завідувачка лабораторії моніторингу якості освіти та планування навчально-методичної роботи Федіна В.Г. доповіла про стан функціонування внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти в академії та запропонувала заходи щодо її покращення. В ході обговорення було прийнято рішення на наступному засіданні навчально-методичної ради, в червні, розробити та затвердити річний план щодо підвищення якості вищої освіти на 2023-2024 навчальний рік та подати його на затвердження Вченої ради.
Досить жвава дискусія розгорнулася щодо внесення змін до «Положення про видання навчальної та навчально-методичної літератури з грифом академії». Члени Навчально-методичної ради узгодили внесення нового розділу до положення, а саме відповідальності авторів, укладачів, рецензентів та гарантів видання навчальної та навчально-методичної літератури.
Після обговорення Навчально-методична рада рекомендувала «Положення про видання навчальної та навчально-методичної літератури з грифом академії» подати на затвердження Вченої ради.
Наприкінці засідання, проректор з навчально-виховної роботи Євсєєва Г.П. та начальниця відділу акредитації та ліцензування Лисенко Г.І. презентували всім членам навчально-методичної ради власний навчальний посібник «Теорія і методика викладання в сучасній вищій школі». У посібнику зібрані матеріали з теорії і методики викладання в сучасній вищій школі, зокрема з проблем навчання і виховання студентів, організації їх самостійної роботи, а також розглянуто інноваційні пошуки в сучасній дидактиці вищої школи.
Члени ради висловили свою вдячність авторам за цінний внесок у підвищення якості вищої освіти та висловили надію, що цей посібник стане корисним для викладачів, які зможуть в ньому знайти цікаву та актуальну інформацію.