МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
На запит Замовника команда фахівців кафедри фінансів, обліку та маркетингу проводить кабінетні та польові маркетингові дослідження, які включають:
- комплексний аналіз ринку;
- аналіз конкурентів;
- аналіз поведінки споживача;
- аналіз попиту;
- аналіз та оптимізація структури продуктового портфелю;
- місткість, сегментація та тенденції розвитку ринку, та ін.
Результатом може бути комплексне маркетингове дослідження або аналітичний звіт з окремих питань.
Сфери реалізації проектів:
підприємства та організації будь-яких організаційно-правових форм.
Співробітники кафедри мають практичний досвід роботи у консалтингових компаніях та проведення маркетингових досліджень.
КОНТАКТИ
Чимшит Сергій Іванович, завідувач кафедри фінансів, обліку та маркетингу, д.е.н., доцент
+380 (68) 0618459
chimshit.sergey@pgasa.dp.ua
вгору