03.06.2019
Результати конкурсу на найкращий твір англійською мовою «Для чого мені потрібна англійська мова?»
Англійська мова набуває дедалі більшого поширення в світі і небезпідставно претендує на звання «мови міжнародного спілкування». Результативність навчально-виховної роботи викладача іноземної мови значною мірою залежить від знання і врахування ним вікових психологічних особливостей своїх студентів. Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, людині потрібна позитивна мотивація – тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. На нашу думку, однією з найпотужніших засобів заохочення та визначення подальшої спрямованості курсу виконує твір, бо спонукає студентів до самостійності думки, критичного мислення, стимулює розвиток розумових здібностей студентів та формує в них необхідні вміння та навички. Есе (фр. assai – спроба, начерк) – жанр художньо-публіцистичної, науково-популяризаторської творчості, характерний вільним, не обов’язково вичерпним, але виразно індивідуалізованим трактуванням теми. Появу есе в європейських літературах пов’язують з ім’ям М. Монтеня, який у своїх «Дослідах» так визначив їхню специфічність: «Я вільно викладаю думку про всі предмети, навіть ті, що виходять за межі мого розуміння і кругозору. Висловлюю її задля того, щоб дати поняття про мої переконання».
У конкурсі на найкращій твір брали участь студенти нашої академії, а також студенти та учні з інших навчальних закладів. Ми дуже раді, що такі види роботи викликають інтерес у студентів різних рівнів володіння мовою та різною спрямованістю у навчанні.
Ми вітаємо наших призерів:
- Горяінову Тетяну(студентку гр.ЗУК-18, будівельний факультет);
- Павленко Катерину (ученицю фінансово-економічного ліцею м.Дніпро).
Бажаємо наснаги та успіхів у вивченні іноземної мови!
Кафедра іноземних мов.