Відділ кадрів
Завдання відділу кадрів:
- Добір і розстановка кадрів за професійними та діловими особистими якостями, контроль за правильним використанням їх у роботі згідно з чинним законодавством.
- Проведення заходів щодо формування стабільного трудового колективу, зниження плинності кадрів та зміцнення трудової дисципліни.
- Забезпечення академії необхідною кількістю кадрів керівного складу номенклатури ректора, спеціалістів та працівників допоміжного персоналу необхідних професій, спеціальностей та кваліфікації.
- Забезпечення відповідності кадрової роботи діючим законам України, стандартам і правилам.
Функції відділу кадрів:
- Здійснення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень , інструкцій та наказів.
- Формування, ведення та зберігання особових справ працівників академії та іншої документації (Т-2; особовий листок з обліку кадрів; ; штатно-посадові книжки; журнал реєстрації наказів тощо). Зберігання усієї документації у відділі кадрів після звільнення працівника до 2-х років з подальшою передачею їх у встановленій формі до архіву академії (формуляр, особова справа працівника).
- Облік та реєстрація документів з питань кадрової роботи. Ведення обліку всіх категорій працівників.
- Підготовка та видача довідок на прохання працівників академії про їхню трудову діяльність у минулому і на теперішній час, відповіді на запити інших державних органів (міліція, суд, прокуратура тощо).
- Облік стягнень за порушення трудової дисципліни та громадського порядку, заохочень та нагород.
- Облік надання відпусток.
- Оформлення, зберігання та видача трудових книжок, дублікатів трудових книжок, своєчасне внесення до них необхідних даних (1 день з дня підписання наказу) та ознайомлення з записами власників трудових книжок (не менш як один раз на два роки).
- Надання необхідних довідок та документів для призначення пенсій.
- Підготовка документів для державної статистичної звітності.
- Підготовка документів для звітності, яка подається в державну службу зайнятості.
- Повідомлення ДПІ у Соборному р-ні м.Дніпра про прийняття працівників на роботу.
- Аналіз професійного, загальноосвітнього та вікового складу кадрів академії, а також інших соціально-демографічних даних для використання в роботі і поліпшення якісного складу кадрів академії.
- Організація обліку:
- неповнолітніх працівників та осіб, які відбувають покарання за місцем праці згідно з рішенням суду;
- працівників-інвалідів, а також працівників академії, які набули інвалідність на робочому місці чи за його межами;
- багатодітних сімей, матерів-одиначок тощо;
- учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, інших категорій працівників, яким належить матеріальна допомога та інші пільги за рішенням уряду України;
- Вивчення ділових особистих якостей особового складу академії для його переміщення та зарахування у резерв.
- Перевірка підстав пропозицій щодо призначення, переміщення та звільнення працівників академії.
- Разом з навчальним і договірним відділами вивчати питання працевлаштування випускників академії.
- Працевлаштування звільнених працівників у випадках, передбачених трудовим законодавством.
- Контроль за виконанням керівниками структурних підрозділів академії чинного трудового законодавства України, постанов і рішень уряду України, наказів і розпоряджень керівних органів та ректора академії з питань роботи з кадрами.
Адреса: 49600, м. Дніпро, вул. Архітектора Олега Петрова, 24-а, к. 296
Телефон для довідок: +38 (0562) 46-50-71, вн. 2-47
Електронна адреса: ok@pdaba.edu.ua
Прокоф'єв Борис Васильович
Начальник відділу кадрів
вгору