Спеціальність: 075. Маркетинг
Спеціалізація: Маркетинг
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
EIA certificates and exams to be enrolled in study program:
Budget/contract
Українська мова та література
Математика
Географія або Іноземна мова
Конкурсний бал обраховується за формулою: 0,3 * ЗНО1 + 0,3 * ЗНО2 + 0,3 * ЗНО3 + 0,1 * Атестат"
Subjects to study
Basic disciplines in professional training
-
- Менеджмент;
- Маркетинг;
- Поведінка споживача;
- Маркетингова товарна політика;
- Маркетингове ціноутворення;
- Маркетинг промислового підприємства;
- Маркетинг послуг;
- Маркетингові дослідження;
- Маркетингові комунікації;
- Маркетинг у банку.
Skills to obtain in future prosession:
-
- Розробка схеми вибору цільового ринку підприємства з застосуванням критеріїв сегментації і методів статистичного вибору;
- Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
- Розробка економічної моделі стратегії розвитку збутової мережі поширення товарів;
- Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
- Вивчення та розробка економічних моделей персональних продажів товару підприємства.
Career prospects:
Positions to apply:
-
- Випускники можуть працювати на посадах: керівника та замісника керівника підприємств, установ та організацій; керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики; керівника підрозділів товарної та цінової політики; керівників підрозділу з маркетингових досліджень; спеціалістів у сферах маркетингового менеджменту та маркетологів-аналітиків; спеціалістів із зв'язків з громадськістю та PR, спеціалістів з інтернет-маркетингу.
Places to work:
-
- Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб; органи державного та муніципального управління; структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу; науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем; установи системи вищої освіти.
Information about study program
Video about study program