Економічний факультет
Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
ЄВІ, ЄФВВ, фахові іспити
Бюджет/контракт
Що я буду вивчати?
Основні дисципліни, які складають професійну підготовку
- Стратегічний маркетинг;
- Логістичний менеджмент;
- Рекламний менеджмент;
- Маркетинговий менеджмент;
- Товарна інноваційна політика;
- Медіапланування;
- Бренд-менеджмент;
- Інтернет-маркетинг;
- Мерчандайзінг;
- Інноваційний розвиток підприємства.
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому
- Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
- розробка науково-обґрунтованою схеми планування збутової політики підприємства;
- Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
- Обґрунтування та розробка економічної моделі здійснення рекламної діяльності підприємства;
- Визначення стратегічних завдань і цілей маркетингової діяльності підприємства.
Де я зможу працювати?
Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання
- Випускники можуть працювати на посадах: викладача ВУЗа та науковця, спеціаліста науково-дослідницької установи, керівника та замісника керівника підприємства, установи та організації;
- керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики;
- керівника підрозділів товарної та цінової політики;
- керівника підрозділу з маркетингових досліджень;
- спеціаліста у сферах маркетингового менеджменту та маркетолога-аналітика;
- спеціаліста із зв'язків з громадськістю та PR, спеціаліста з інтернет-маркетингу.
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання
- Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
- органи державного та муніципального управління;
- структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
- науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
- установи системи вищої освіти.
Інформаційні матеріали по спеціалізації
Відеоконтент зі спеціальності