Спеціальність: 075. Маркетинг

Освітня програма: Маркетинг

МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації

ЄВІ, ЄФВВ, фахові іспити

Бюджет/контракт

ЄВІ тест загальної навчальної компетентності (К1=0,2)
ЄВІ іноземна мова (К1=0,2)
ЄФВВ предметний тест з з управління та адміністрування (К1=0,6)
Конкурсний бал (КБ) = (К1×П1+К2×П2+К3×П3)/(К1+К2+К3)

Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку

  • Стратегічний маркетинг;
  • Логістичний менеджмент;
  • Рекламний менеджмент;
  • Маркетинговий менеджмент;
  • Товарна інноваційна політика;
  • Медіапланування;
  • Бренд-менеджмент;
  • Інтернет-маркетинг;
  • Мерчандайзінг;
  • Інноваційний розвиток підприємства.

Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому

  • Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
  • розробка науково-обґрунтованою схеми планування збутової політики підприємства;
  • Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
  • Обґрунтування та розробка економічної моделі здійснення рекламної діяльності підприємства;
  • Визначення стратегічних завдань і цілей маркетингової діяльності підприємства.

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання

  • Випускники можуть працювати на посадах: викладача ВУЗа та науковця, спеціаліста науково-дослідницької установи, керівника та замісника керівника підприємства, установи та організації;
  • керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики;
  • керівника підрозділів товарної та цінової політики;
  • керівника підрозділу з маркетингових досліджень;
  • спеціаліста у сферах маркетингового менеджменту та маркетолога-аналітика;
  • спеціаліста із зв'язків з громадськістю та PR, спеціаліста з інтернет-маркетингу.

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання

  • Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
  • органи державного та муніципального управління;
  • структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
  • науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
  • установи системи вищої освіти.

Інформаційні матеріали по спеціалізації

Відеоконтент зі спеціальності

Буклет зі спеціальності

?>
вверх