Наукові спрямування

Дослідження деформування та стійкості тонкостінних конструкцій з використанням програмних комплексів.

Володіння мовами

Українська мовавільно

Російська мовавільно

Німецька моварівень А2

Науковий профіль

SCOPUS

Google Scholar

ORCID

foto_teacher

Асистент

Коноваленко
Юрій
Іванович

Дисципліни

Безпека дорожнього руху

Технічна експлуатація автомобілів

Експлуатація та обслуговування машин

Експлуатаційні матеріали

Організація автосервісу

Контакти

Місцезнаходження

ДВНЗ ПДАБА, каб. 523а (5 поверх головного корпусу)

Телефон:

міськ. (056)756-33-68; внутр. 3-68

E-mail

konovalenko.yurii@pgasa.dp.ua

Наукова діяльність

У 2006 р. з відзнакою закінчив магістратуру ПДАБтаА за спеціальністю «Автомобілі та автомобільне господарство». З 2008 р. працює над дисертаційною роботою на тему: «Дослідження деформування та стійкості тонкостінних конструкцій з використанням програмних комплексів». Автор 14 наукових праць, серед них 13 статей та 1 авторське свідоцтво.

Додаткова інформація

Трудова діяльність

2001-2006 рр. навчався на механічному факультеті Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. 2004-2006 рр. працював навчальним майстром на кафедрі експлуатації і ремонту машин ПДАБтаА. У 2006 р. з відзнакою закінчив магістратуру ПДАБтаА за спеціальністю «Автомобілі та автомобільне господарство». З 2006 р. працює асистентом на кафедрі експлуатації і ремонту машин.

Публікації

1. Критичний кут нахилу вантажу на двох котках деталей / В. Д. Бондаренко, Л. М. Бондаренко, Ю.І. Коноваленко // «Наука і освіта 2003» Том 11 Технічні наки. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2003. – с. 28-30.

2. Теорія підшипників кочення з однаковим строком служби зовнішнього і внутрішнього кілець /Л.М. Волчок, Л. М. Бондаренко, Ю.І. Коноваленко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – Дніпропетровськ: ПДАБтаА, 2005. № 1-2. С. 23-29.

3. Експериментально-аналітичне визначення маси противаги при статичному балансуванні деталей / Л.М. Волчок, Л. М. Бондаренко, Ю.І. Коноваленко // «Динаміка наукових досліджень» 2004. № 2. С. 11.

4. Особливості коливання тіл з рухомою віссю підвісу / Л.М. Бондаренко, Л.М. Волчок, Ю.І. Коноваленко // Новини науки Придніпров’я. – Дніпропетровськ: ПДАБтаА, 2004. № 2. С. 60-66.

5. Недостатки движения автомобильного прицепа с частью поднятых колес /Л.М. Волчок, Л.Н. Бондаренко, Ю.И. Коноваленко //Вестник Приднепровской государственной академии строительства и архитектуры. – Днепропетровск: ПГАСиА, 2006. № . С 6.

6. Методика оцінки теплового стану та зміни параметрів шорсткості поверхонь тертя при припрацюванні двигуна внутрішнього згоряння / Заренбін В.Г., Волчок Л.М., Коноваленко Ю.І. // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – Дніпропетровськ: ПДАБтаА, 2006. – № 3. – с. 18-24.

7. Методика построения виртуальных моделей цилиндрических оболочек с формой сечения, отличной от круговой, в специализированных программных комплексах Вісник Придніпр. держ. акад. будівн. та архіт. – Дн-ськ: ПДАБА, 2010. –№10. –С.41-45.

8. Деформирование и устойчивость продольно сжатых цилиндрических оболочек с малыми отклонениями от круговых» в збірнику Theoretical foundations of civil engineering.- Warsaw: WP. –2010. –№18. –Р.193-198.

9. Визначення гістерезисних витрат при коченні шини / Бондаренко Л.М., Коноваленко Ю.І. // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – Дніпропетровськ: ПДАБтаА, 2011. – № 10. – с. 38-41.

10. Устойчивость при осевом сжатии цилиндрических оболочек с малым продольным гофром/ збірник Theoretical foundations of civil engineering.- Warsaw: WP. –2013. –№18. –Р.193-198.

більше

Публікації для ознайомлення

?>
вверх